12.09.2018

Smart Lucian matka alkaa

On aika astua uudenlaiseen maailmaan. On aika luoda toisenlaisia muistoja.

Tätä hetkeä olemme odottaneet pitkään ja hartaasti - on uutuustuotteemme julkistamisen aika. Matkaan on mahtunut lukemattomia työtunteja, ongelmanratkaisua, luovuutta ja ennen kaikkea saumatonta, eri osaamisaloja yhdistävää yhteistyötä.

Halusimme luoda ennenäkemättömän konseptin, joka luo käyttäjälleen aivan uudenlaisen käyttökokemuksen. Meillä on siis ilo ilmoittaa, että Lucia-tuoteperheemme kasvaa: lanseeraamme markkinoille Smart Lucia -elämystilan, joka jatkaa sisarensa Lucia-Lasipaviljongin® jalanjäljissä suomalaisen lasityön ja modernin muotoilun polulla.

Smart Lucia on älykkäästä lasista valmistettu ja täydellisesti varusteltu elämystila, jota voidaan hyödyntää matkailu-, yksityis- ja yrityskäyttöön. Modulaarisen rakenteen ansiosta se soveltuu mitä erilaisimpiin käyttötarkoituksiin – vain mielikuvituksesi on rajana. Rakenteesta on suunniteltu kokonaisena ja valmiina paikalle kuljetettava tuote; Smart Lucia toimitetaan siis valmisratkaisuna haluamaasi paikkaan.

Smart Lucian tärkein piirre on kokonaisvaltainen, 360 asteinen näköyhteys niin ympäröivään maisemaan kuin taivaalle - näin ollen se sopii erinomaisesti esimerkiksi revontulimatkailuun. Smart Luciassa yhdistyvät suomalainen lasityö, ennennäkemätön muotoilu ja pohjoisen luonnon estetiikka.

Uutuustuotteemme on toimitusjohtajanamme toimivan, yrittäjä Kari-Matti Ruhasen sekä palkitun inarilaisarkkitehti Teemu Pirisen yhteistyön luomus. Kaikki Lucia-tuoteperheen materiaalit ovat kotimaisia; myös kaikki tuoteperheeseen liittyvä työ on tehty Suomessa. Yksi tärkeimmistä periaatteistamme on työllistää Suomessa ja valmistaa kotimaista laatua.

Uskomme, että Smart Lucian matka on vasta alussa. Katseemme on suunnattu tulevaisuuteen ja modernin lasityön tarjoamiin uskomattomiin mahdollisuuksiin.