14.01.2021

Kainuun ensimmäiset Smart Luciat Vuokatin järvimaisemiin

TULEVAISUUDEN MAJOITUSRATKAISU TUO UUDENLAISTA LIIKETOIMINTAA

Suomen matkailu nousee kukoistukseensa poikkeusaikojen jälkeen. Kotimaan matkailun, vastuullisuuden ja paikallisuuden tärkeys korostuvat, sillä ihmiset tulevat kokemaan oman kotimaan kaikkein turvallisimpana matkailukohteena vielä pitkään. Myös matkailun trendit – luontoyhteys, hyvinvointi ja kestävyys – luovat jalansijaa koko matkailun kentällä. On siis tullut aika kokeilla rohkeasti uutta.

Smart Lucia on uudenlainen ja älykäs majoitustila elämysmatkailuun. Lasi-igluksikin kutsuttu Smart Lucia on nähtävyys jo itsessään; se tarjoaa luksusluokan majoitusta, unohtumattomia kokemuksia sekä 360 asteen näköyhteyden ympäröivään luontoon. Smart Lucian avulla pidennät sesonkia, koska elämystilamme avulla voit aistia kauniin luonnon, valon ja sään muutokset kaikkina Suomen upeina vuodenaikoina.

SMART LUCIAT VUOKATIN JÄRVIMAISEMIIN

Arctic Lakeland Igloos – Vuokatin Iglut on lähtenyt rohkeasti luomaan uudenlaisia matkailukokemuksia vastatakseen tulevaisuuden kysyntään. Vuokatin Iglut tarjoaa premium-tasoista lasi-iglumajoitusta ensimmäistä kertaa koko Kainuun alueella. Sapsojärven rantaan kohoaa kolme upeaa Smart Luciaa, jotka on räätälöity tilaajan toiveiden mukaisiksi. Iglujen nimet ovat Kaamos (kuvassa), Ruska ja Lumi, jotka ovat värimaailmoiltaan erilaisia. Kaamos on tyylikkään musta, Ruska arvokkaan kuparinruskea ja Lumi ajattoman valkoinen.

Halusimme igluille paikan, joka on sopivasti syrjässä luonnon keskellä ja samalla lähellä Vuokatin monipuolisia palveluja. Maisema on kuin suoraan postikortista, mutta ladut, rinteet, kylpylä, kaupat, huskyt, ratsastustalli ja muut aktiviteetit löytyvät viiden kilometrin säteeltä, Arctic Lakeland Igloosin toimitusjohtaja Petri Makkonen kertoo.

Tutustu Vuokattin: LUE LISÄÄ

SMART LUCIAN MYYNTIPÄÄLLIKKÖ KATJA JAUHIAINEN PALVELUKSESSASI

Smart Lucian tiimi vahvistui uuden myyntipäällikkö Katja Jauhiaisen myötä. Paikallisuutta ja suomalaista luontoa arvostavan Katjan mukaan Lucia-elämystuotteiden estetiikka sekä laadukas design tuovat matkailuun lisäarvoa:

”Ihminen tarvitsee luontoyhteyden tasapainottamaan nykypäivän hektisyyttä. Lucia-Lasipaviljonkien ja Smart Lucia -elämystilojen avulla tarjoamme luksusta kaikille aisteille.”
Lasi-iglukokemuksia ei tarvitse aina etsiä maan pohjoisimmista osista asti. Smart Lucia tarjoaa uskomattoman elämyksen ympärivuotisesti – missä tahansa
Katjan avulla löydät vastauksen kaikkiin Lucia-tuoteperheen tuotteisiin liittyviin kysymyksiin. Uutena palveluna tarjoamme nyt myös leasing-rahoitusta.

Katjan yhteystiedot

Katja Jauhiainen