19.12.2019

Ylivertaisia asiakaskokemuksia Smart Luciassa

Maailma elämysmatkailun ympärillä muuttuu kovaa vauhtia. Samoin asiakkaiden vaatimukset majoitusratkaisuille kasvavat jatkuvasti.

Matkailun on tarjottava elämyksiä ympäri vuoden. Myös majoitukselta vaaditaan niitä.

Smart Lucia on ympärivuotiseen käyttöön tarkoitettu ylellinen majoitustila, jossa matkailija tuntee olevansa osana ympäristöä. Olemme erityisesti panostaneet Smart Lucian huikeaan 360 asteen esteettömään näkymään. Smart Luciassa pääset aidosti osaksi luontoa, kaikilla mukavuuksilla, kelistä ja vuodenajasta riippumatta.

Smart Lucian - elämysmatkailijan unelman on kokenut jo yli 150 onnellista majoittujaa. Asiakaspalaute on ollut todella positiivista.

Palautteessa sanottua on mm.

"Smart Lucia tarjosi meille ainutlaatuisen kokemuksen lämpimässä tähtitaivaan alla pakkasen paukkuessa -27 asteessa."

Our highly awaited mini-vacation Smart Lucia was more than perfect. This beautiful scenery was completely surrounding us while we were enjoying it in the comfort and luxury of the glass igloo. The nature pampered us with the amazing fall colors.

"Hieno oli tarkkailla syysmyrskyn röykyttämää järveä Smart Luciasta lasiseinän läpi."

Kaksi yötä viihtyisässä Smart Luciassa, sisällä tarkeni hyvin ulkona ollessa –30 C astetta pakkasta. Lauantai- sunnuntai yönä ihasteltiin revontulia sisältä käsin.

Tervetuloa itse kokemaan majoituselämys Smart Luciassa Iisalmessa Poroveden rannalla!

Ota yhteyttä meihin!